Sahabat ~!

B , aku nak mintak maaf kat kau kalau semenjak dua ni aku banyak abaikan kau . Tapi aku tau kau mesti faham kenapa aku macam ni kan . Aku tau kau seorang je yang betul-betul faham kenapa aku macam ni . Sebulan je b tempoh kitorang .


B , aku faham kalau kau dah ignore aku sekarang . Aku tau , aku faham sangat . Semua ni salah aku . Tapi semua yang aku buat ni sementara je . Kau tau kenapa kan b . Aku mintak maaf b . Aku mintak maaf sangat-sangat .

B , tolong lahh tau yang aku sangat-sangat rindu dekat kau . Tapi sekejap je b . Sekejap je lagi aku macam ni . Kau tau kenapa kan b ? Aku tau kau faham . Kalau kau kat tempat aku pun , kau buat benda yang sama kan b .


B , aku rindu kau sangat-sangat ! Aku rindu kau ! Tapi sekejap je lagi b . Lepas ni , aku kembali macam dulu . Aku janji b . Aku tak heran dengan orang lain . Aku pk kau je ni . Lepas ni , aku janji , aku jadi macam dulu okee .


B , tadi aku stalk blog kau . Then aku baca balik yang lama-lama tu . Then aku tengok video kau buat untuk aku tu . Honestly , aku menanges weyhh . Aku rindu kau teramat !


I MISS YOU DAMN MUCH !


Rindu perangai gila kau tuhh !


Sweet kan kita . I MISS IT , :'( .


B , I Love You !



Seriously , aku rindu kau sangat-sangat ! Sekejap je lagi b . Kau faham kenapa kan . Sabar eaa . Nanti aku nak manja-manja balik dengan kau . Oke b . Muaaahhhh !

p/s : Kitorang memang bahasakan diri masing-masing 'b' oke . Jangan nak pelik sangat . Jangan tabur fitnah kitorang Less . Masing-masing dah ada boyfiee . :) 

Fullstop .

No comments:

Post a Comment