Assalamualaikum , Alhamdulillah :) .

Alhamdulillah sangat-sangat . Sejak boyfiee saya cuti , dia sentiasa akan dahulukan saya dalam apa jua yang dia buat . Saya bersyukur sangat ditemukan dengan dia . Time cuti ni , kalau boleh tiap-tiap hari jumpa memang kitorang buat . Hahaha . Ada waktu terluang je , mesti heboh nak jumpa .

Makin lama makin kuat rasa cinta , rasa sayang ni pada dia . Dia pun saya rasa macam sayang sangat dekat saya . Alhamdulillah . This becoming 17th of June , genaplah kitorang 6 bulan . Setengah tahun dah kitorang together . Hopefully , janganlah setakat 6 bulan je kan . Biar lah sampai ke Syurga . Aminn .

Ehh , 2 perenggan diatas saya sangat cintan kan ? Hahaha ! Tau pun geli . Saja je nak bagi geli-geli ni . Baru nampak saya ni sangat sweet ! Erk ,nak tukar 'aku' boleh tak ? Macam sangat baik je guna 'saya' ni . Hehe ^.^

Know what , haritu aku dapat something from him . Yehaaa ! Bukan nak menunjuk tapi this is my blog right .  So , I have my own right whatever I want to say , to show . Kau tak suke , syuhh syuhh sana ! Go away lahh ! Hahahahaha .

Apa yang something tu kan ? PUMA FAAS FEMME BALLET WN'S : BLACK - DEWBERRY . Harga ? Takyah lahh , kang kata menunjuk sangat pulak kan . Bukan tak tau manusia sekarang . Ada je yang tak puas hati ! Hahahaha . That's the fact okehh !

That's it . Itu lah yang aku dapat from him . Terkejut Purple ? Hahahahaha . Itu yang dia pilih , warna itu yang dia suka , aku terima seadanya . Aku pun tengok macam sangat berkenan dengan kasut ni . Thanks B SYAFIQ for this present . I told you before sayangg . Kalau b tak beli apa-apa untuk bby pun , bby tetap sayang b ! I LOVE YOU TOO MUCH !

Hari Jumaat , dia belanja Along , Abang Nazmi & Adik  Tutti Frutti babe ! Nak jumpa konon segan-segan . Menyampah lah b hai . Hahahaha . Thanks for that moments too sayangg .

Lastly , I just want to tell you something . It doesn't matter where you go in life , what you do or how much you have , it's who you have besides you .... I'M SO GLAD I HAVE YOU ! 

B , bby tak tau macam mana bby nak cakap yang bby sayang dekat b . Thanks b for being my partner . Hopefully it lasting forever until Jannah . Aminn . 


Fullstop .

No comments:

Post a Comment