I adore you ~!

nampak title kali ni macam menarik gileeeee kan . memang menarik pun tapi nak buat macam mana . ada sambungan sikit sebenarnya title tu . I adore you . Tapi RAMAI GILA TAK SETUJU !


tengok , sadis gila siot ! ala ala percintaan dihalangi lah cerita dia . bukan setakat orang tua tak bagi . abang berumur 25 tahun  N.N  pun kata jangan . apa maksudnya tu ? mesti teruk gila kan . harap muka je ada . harap harta je besar . tapi ada je benda yang buat orang tak berminat dengan sikap You , C.B .

ha , mesti dah dapat tangkap kan siapa orangnya ? ada je kot dalam entry sebelum sebelum sebelum ni . kalau korang tak tau jugak , call aku okee . aku akan jawab dan cakap 'Boleh blah !' . HAHA .

macam mana nak cerita ha ? oke , mula nya aku dapat tau dia adalah orang yang tidak disukai ramai apabila  S.Z  ada jugak cakap 'eh , kitorang tak geng lah . dia macam berlagak gile nak mampos !' . memang lah kalau ikot kan , tak kan sekali orang cakap macam tu benda tu betul kan . tapi kalau ada yang no 2 berkata begitu , acane ?

orang no 2 berkata begitu adalah wohooo . Pak Teh aku wehh . kalau orang lain aku dapat terima lagi . ni Pak Teh aku yang ala ala tau semua pasal orang dalam tu kan . hadoii , sadis betul . nak tau macam mana aku dapat tau Pak Teh aku pun tak suka dia ? macam ni eh ;

aku : Pak Teh , bagi je lah yang abang motor besar tu . Kawasaki kan ? HAHA 
Pak Teh : C.B  tu , kalau ada 40 , dia no38 paling Pak Teh tak suke ! HAHA
aku : *muka kecewa macam nak terjun parit !

nampak tak betapa ramai nya tak suka dia . oh , kenapa dia ? sedehh betul lah . tu baru 2 kan . oke , ada yang no3 punya . macam ni pulak eh ;

along : adik I berminat gile dengan si  C.B  tu .
N.N  : eh , cakap dengan die tak payah lah . sebelum terkena .
along : mula mula dia berminat gilee dengan Kawasaki tu . lepas tu macam gatal gilee
nak mampos die cakap 'ala , muka die pun handsome lah.' HAHA 
N.N  :  tu lah . dia menggunakan motor dia untuk memikat lah . 
tapi kalau diangkut perempuan sana , diangkut perempuan sini , apa yang tinggal ?

so ,macam faham kan apa sebab ? KASANOVA ! memang sangat sangat pun . dengar suara dah tau dah beb . oke , KASANOVA tu kecik kecik sudah . kecewa sangat ni . HAHA 

tapi semalam aku hang dengan dia . seriously , KASANOVA gileeee ! sadis ~! tapi nak buat macam mana . hati dah suka , jiwa dah mengenyam . HAHA . 

aku still lagi CONTACT dengan dia tapi  'hingat aku nak serious ?' . MEMANG TAK LAH ! suka suka je kan . oh , dia baca mampos aku ! HAHA .

p/s : moga moga dia berubah . boleh dapat restu ! HAHA

fullstop .

No comments:

Post a Comment