Assalammualaikum .

eh , kali ni bukan khas cerita pasal aku . tapi ada lah sikit sikit pasal aku . ah , korang . biasa lah , aku memang suka cakap macam 'mungge' . haha . tapi untuk entry kali ni , takde gurau gurau , takde mengarut marut oky . kali ni aku nak serious sebab aku tertekan !

oky , cerita nya confirm lah pasal akak tersayang konon aku . kalau bukan pasal dia , aku tak kan emo doe . haha . 

ingat tak cerita aku yang akak tersayang konon dah keluar dengan  S.Z  ? oke , kalau tak ingat click sini . bukan nak cerita balik macam mana dorang jumpa oky . aku nak cerita angan angan aku nak camping dengan Abang tu . kan aku ada cerita kat situ yang dia nak second date konon , dengan camping kan ? oky , aku mula nak mengamuk !

suka nak tengok aku mengamuk . ha , meh aku mengamuk betul betul . kesian doe dekat keyboard aku kena hentak hentak . ni semua kau punya pasal lah Abang ! buat masa ni aku geram gila dengan kau . aku nak sangat  pergi bom muka kau . bagi aku bom satu yang ada kat Kem tu . aduhh !

sekarang ni dah 5 hari kau balik , tapi satu text pun takde . either kat nombor aku or nombor akak tersayang konon . eh , benci siot ! alih alih dengar cerita daripada  F.M  , kau bawa perempuan dinner kat Kem . oky , maybe kau belum nak serious dengan akak tersayang konon . maybe kau tengah mencari mana yang lebih baik . oky , aku faham tapi tak boleh hantar satu text pun ke ?

bukan lah terhegeh sangat nak dapat text kau . tapi teringat doe cerita pungg pangg pungg pangg kau dulu .

oh my G , geram sungguh aku dengan kau ni  S.Z ! nanti kan , orang buat kau kan Abang , padan muka kau . eh , tau tak apa harapan aku sekarang ? aku kan ala ala jahat punya perempuan . so , aku harap kau merana dengan hidup kau . muahahahaha . bukan sebab kau tak jadi (maybe) dengan akak tersayang . tapi yang aku harap sangat sebab kau punya pungg pangg pungg pangg tu lah ! cakap lebih , benci lah .

sekarang ni , harap  F.M  je lah bagi information . tapi kadang kadang information tu macam salah kan . tapi takpe . ape pun , terimakaseh awok . one big smile for you :)

dah malas nak mengharap apa apa lagi . tunggu dan lihat je . The End -

p/s : seriously , aku tengah marah !
fullstop .

3 comments:

  1. tak yah nak emo sgt la adik kesayangan konon... along rilex jew pown.. n 1 g x bek doakan kehancuran rumah tangga org len (rumah tangga kew??) huhu.. kite kene doakan yang bek2 jew so dgn harapan kiter pown pat yang terbaik nnt.. alng pown da x rase pape dahh.. kite mik pndekatan 'juz wait n see' hehhehe... lg ok..
    P/S, pew lagi ngah.. on la bluetooth kite searching skunk.. hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. masalah nye , geram gile ! memang niat hati taknak doakan tapi melampau lah perangai macam tu ! bengang tau . konon macam suwett , benci je ! ape lagi , gigi biru saya sudah bermula . tunggu dan lihat okee :D

    ReplyDelete
  3. angahhhh.. doa kau tu tb2 cam jadi kenyataan plak sekarang nie.. juz xtau die merana or tak jew.. hahahha.. siot jew kan.. tapi xtau sape yang siot. hahahha..

    ReplyDelete