kawan - kawan baik - kekasih - kawan - musuh

agak agak faham tak maksud tittle tu ? oke , aku terang kan . mula mula si dia kawan dengan aku . dah lama lama dia jadi kawan baik aku . entah macam mana boleh in love pula , jadi lah kekasih . lepas tu , maybe lah dah tak sehaluan , terus jadi kawan balik . ingat kan dapat jadi kawan . rupanya , aku tak dapat nak survive berkawan dengan dia . terus lah ke musuh . bukan lah aku seronok sangat nak bermusuh dengan orang tapi aku memang tak boleh lah nak berkawan dengan dia .

siapa dia yang aku maksud kan ? oh , dia adalah si A . dia ny boleh kata first love aku jugak lah even bukan first couple . kenapa first love ? maybe sebab dengan dia lah aku dapat menikmati alam percintaan . cett , cakap macam dah berpengalaman sangat je bercinta . memang lah tak banyak pengalaman . tu sebab boleh cakap dengan dia aku dapat menikmati rasa bercinta . haha .

tapi nak buat macam mana kan . mungkin dia memang bukan jodoh aku . oh , aku nak cakap pasal jodoh pun awal sangat kan . tapi ikut suka aku lah kan . haha . aku pernah lah sayang dia bagai takde orang lain , tapi apa yang aku dapat ? aku pindah sekolah , dia cari orang lain . hampeh punya jejaka !

sebenarnya niat aku nak buat entry kali ny bukan lah nak terhegeh hegeh suruh korang baca kisah aku dulu . aku buat sebab kawan aku ada yang dah bercinta dengan sahabat sendiri . satu lagi , sebab semalam aku dok merayau rayau dekat Jusco S2 dengan along aku , adik aku juga  F.M . jalan punya jalan , rasa haus pulak . nak ke Secret Recipes .

aku pun menonong je lah . nama pun Norzie Azureen Azizi . mesti lah dah tak nampak apa . yang tau time tu, makan minum makan minum . padahal tadi aku cakap aku haus je kan ? haha . abaikan . menonong punya menonong , tiba tiba kenonongan aku menjadi perlahan sebab ternampak somebody that i know ! siapa ? tentu lah si A . dah nama pun entry ny ala ala pasal dia . haha . lepas dah nampak dia , aku buat buat lah pandang tempat lain . tak nak dia perasan sebenar nya .

tapi , sebenar nya kami berdua dah beradu mata . maksud nya , sama sama dah terpandang . aku je konon konon tak kenal . dalam hati , tak payah lah dia panggil atau tegur . cett , sangkaan aku jauh meleset . dia tegur jugak . dia panggil nama aku . oh , berdebar jantung . haha . tapi aku toleh gitu je lah . dia pun pandang ala ala jeling aku . pergi mam*** lah kan . haha .

lepas tu , hari ny pulak aku bukak FB dia , dia dah ada relationship wehh ! wow , it so terrible . kenapa ? bukan dasyat sebab aku jealous . tapi ada lah kata kata dia yang buat aku rasa mual . tu yang dasyat tu . haha . dan tindakan aku lepas tu , terus remove dia dari friends aku . bukan lah aku tak boleh nak terima dia ada gf , tapi entah lah . lantak lah kan . biar lah dia bahagia dengan hidup dia .

apa pun , i had such a fun day yesterday . terimakaseh kepada semua yang terlibat . motif entry ny ? haha . nampak sangat tak tau nak tulis apa sebenar nya .

fullstop .

1 comment:

  1. bhasa melayu ko mmg A+++ lah kan..heheheh...ko mmg x nampak pew lah kan lau dah lapar n..mmg tekenonong la ann..hehehehe..c A bg ko jelingan manje senanyer..siap ngan rambut ala2 K-pop konon..pew tah..hahahhaha...n motif entry nie tok mnunjukkan y ko syg kat die g..hehehehe...n of course you had a fun day yesterday coz all your expenses are support by NORMA AZIERA AZIZI..huhu..(rabak g dt den..keje x jalan gak)..

    ReplyDelete