can you lend your shoulder for me ?

cett , kenapa sekarang ny asyik entry konon konon sedih ny ? oh ,memang tengah ala ala sedih pun . kenapa eh ? maybe sebab harapan aku nak kenen kan along aku dengan  S.Z  ataupun  N.N  memang rasa tinggal harapan je kot . kenapa eh ?

aku ada seorang kawan . aku panggil dye F.M  je . oke , korang tak payah cakap 'nak kenal boleh ?' . jawapan nya , memang TAK boleh . kalau korang tambah soalan 'kenapa ?' . jawapan aku mesti lah sebab 'aku KEDEKUT !' . tak kenal lagi ke ? haha .

oke , tak nak melalut lagi . serious ! ~

F.M  ny boleh dikatakan rapat jugak lah dengan aku . dengan along aku sekali . karang heboh pulak tak kata dye rapat dengan  F.M . haha . aku dengan  F.M  ny selalu jugak lah bertext-ing text-ing . jika perlu sahaja . haha . dye selalu lah cerita macam macam dekat aku . selalu jugak lah ala ala meluahkan perasaan . bukan perasaan terhadap aku . perasaan dye lah . macam tak puas hati ke , sedih ke dan etc . so , aku pun ambil lah peluang untuk bertanya kan serba sedikit tentang makhluk dua ekor tadi . kalau lupa , si  S.Z  dan N.N lah .

soalan soalan yang aku selalu aju kan kat  F.M  ny pening pening sikit sampai kan kadang kadang dye pening nak jawab . haha . macam tak kenal aku . memang suka buat orang pening . oh , back to the story . walau dye pening macam mana pun , dye tetap jawab segala pertanyaan aku . bagus awok , F.M . one slap hug for you . haha .

then , menurut sumber sumber , si  N.N  ny ______. siapa faham , anda beruntung sebab faham . siapa tak faham , call no. F.M  ny pulak : 01751***** . oke , tu memang no. dye sebab dye takde gf ataupun bini . haha . tapi kalau korang try pun , memang tak dapat . fone dye hilang . haha . so , bila dapat tau dye 'sesuatu' , aku sedih lah jugak sebab macam takde harapan lah dye nak dekat along aku .

tapi tak kisah lah kan . tu hal dia . mungkin dia ada sebab dia sendiri . who knows kan . aku pun tak kisah sangat kalau dia yang jadi abang ipar aku . haha . macam 'mungge'  kan cakap . oh , apa tu 'mungge' ? biar aku dan orang terdekat je lah faham . karang kata perkauman sangat . haha .

untuk si  S.Z  ny pulak , nak cakap buaya darat , jahat mulut sangat . nak cakap tamak , tak baik pulak . nak cakap playboy , teruk sangat pulak . so , korang identify sendiri lah gelaran apa untuk dye . menurut cerita F.M , dye baru 23 . so , dye bawah along aku . memang lah bercinta atau berkahwin dengan lelaki lebih muda dengan kyte , tak salah . tapi along aku sendiri yang tak nak . tapi yang dia tak nak kalau muda lebih dari 2 tahun daripada dia lah . so , kalau setakat beza setahun , apelah sangat . kot aku , bagi yang umur 5 tahun pun tak kisah . janji handsome . haha . tak lah , gurauan semata .

F.M  ny rapat dengan  S.Z  . so , F.M cakap si  S.Z  ny pernah tunjuk gambar 'wawa' dekat  F.M . siapa 'wawa' ? entah , maybe gf  S.Z  kot . kenapa 'wawa' ? sebab F.M  cakap muka perempuan tu macam Wawa dalam cerita Adnan Sempit tu . haha . lantak lah kan . bukan urusan aku . kalau aku senang je , selagi kau tak kahwin dengan sesiapa , kau bukan hak sesiapa kecuali Allah dan ibu bapa kau . so , kalau si  S.Z  ny , ada peluang jugak lah kot . doa doa je lah sebab aku memang nak dye jadi abang ipar aku . entah kenapa , rasa dye sesuai jadi abang ipar aku . cett , mesti korang nak kata sebab kewangan dye kukuh kan ? oh , tu hanya 1 sebab . sebab lain ,biar aku je tau . haha .

sekarang ny , aku redha je lah kan bila jodoh along aku nak datang . dengan siapa dye kahwin . apa kerja future husband dye . tak kisah lah . janji dye dapat bahagia kan along aku . itu sahaja . untuk aku , mesti lah yang kewangan kukuh . senang nak ajak makan makan . haha .

korang nak tengok tak gambar  N.N  dan  S.Z . tapi hanya dapat tengok badan dan pakaian je lah . muka tak boleh lah sebab untuk menghormati ramai pihak . cett , macam artis pulak . oke , aku dah bagi tengok pun cukup bagus . haha .

kalau ikut baju , memang dah pas gyle dah . yang tak handsome pun , kalau pakai baju tu , confirm handsome . tak percaya , cuba suruh sesiapa yang korang rasa tak handsome , pakai baju tu . terus korang in love punye . haha . dah terkena dah dekat aku . time jumpa hari biasa , aku tengok biasa je mamat ny. tengok time function dye pakai baju tu , meleleh air hidung aku tengok . betapa kacak nya beliau . nama dirahsiakan . haha .

back to the story yang atas , terimakaseh sangat pada  F.M  sebab banyak menyampai kan information . lagi sekali , one hug for you . apa pun , doa je lah yang terbaik . sekian , terimakaseh .

informasi :
'sword barrel' adalah dimana pengantin lalu dibawah pedang . pandai pandai lah korang imagine sendiri .


fullstop .

4 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. tu lah tu . yang dalam genggaman tu macam haremm je . haha . entah lah . berserah pada takdir je lah . ecececehh . haha

    ReplyDelete