talking to the moon -.-'

tengok title dah tau macam sedih . memang tengah sedih tapi relax lah . nama pun Norzie Azureen Azizi . mana ada menangis sampai terguling-guling . tak gentle lah macam tu . haha .

back to the story . aku sedih sebab kalau buka FB , then jalan jalan dekat wall orang , ramai yang dah ada relationship . means , relationship yang betul betul . bukan relationship , married maen maen dengan kawan kawan macam aku dengan Ain . haha .

bukan lah aku terhegeh sangat nak ber'relationship' . tidak ! tapi rasa macam 'woah , takde sape nak aku ke ?' . haha . tak batak oke . just tertanya-tanya je .

tapi aku ny pelik jugak . asal ada orang nak kenal je , tak nak . asal ada orang nak kenal je , tak ingin . means , orang tu orang yang aku dah kenal lah . bukan friends dekat FB yang sekali 'hye' , dah minta number . bukan itu .

aku memang susah sikit orang nak kenal kenal ny . bukan lah cakap aku HOT . tidak ! aku COOL je . haha . aku susah orang nak kenal sebab aku takut orang yang nak kenal kenal aku ny , tak oleh terima perangai aku . aku kan jenis lepas je . semua aku lepas . aku takut ada yang tak boleh terima .

dah pernah kena sekali yang tak boleh terima perangai aku , so lepas je kejadian itu aku mula takut bila orang nak kenal kenal ny . takut kena tipu pun ada jugak . marcapada ini , sebilangan lelaki bukan boleh percaya . aku tak cakap SEMUA oke . aku cakap sebilangan . jangan ada yang melenting pulak nanti :)

point nye , aku jealous tengok orang dah ada relationship . sedehh , aku macam ny jugak . tu yang kerja sekarang asyik 'talking to the moon' je . jangan cakap aku gyle sudah . haha . takpe takpe . sesiapa yang baca post ny , anda dikehendaki mendoakan supaya saya bertemu jodoh yang baik ! Aminn .

fullstop .


4 comments:

  1. marcapada ini tak menahan sial , sumpah reendu cikgu princess tu -.-

    ReplyDelete
  2. tau pu hang . time buat marcapada tu , teresak esak menangis rindu baju dye . oke , itu hanya metafora . haha .

    ReplyDelete
  3. bukan metafora lagi tu , tu dah macam alam flora jea aku tengok , hha

    ReplyDelete
  4. haha . hampeh kau . tau je lah time BM dulu macam mane . haha

    ReplyDelete