kuat nya dia -.-'

woo , awak sangat kuat ! kuat dan sangat dasyat . sampai kan rasa kagum gila . kalau boleh , nak jadi kan awak kekasih hati saya . boleh awak protect saya kalau ada orang kacau saya . awak boleh tumbuk orang tu , awak boleh maki orang tu , awak jugak boleh pukul dia kalau ada orang kacau kacau saya . sangat selamat kalau kekasih hati saya , awak  S.P .

tapi tu lah masalah awak . awak belasah orang sebelum orang tu jawab soalan awak . awak tanya 'mana kau pergi ha ?' . orang tu tak sempat jawab , awak dah pannggg pipi dia . lepas awak tanya lagi 'baik kau cakap , mana kau pergi ?' . tak sempat orang tu nak buka mulut , awak dusshhh muka dia . awak tanya lagi 'kau jangan nak tipu .' belum sempat orang tu nak terangkan , awak pakkk perut dia .

sekarang , memang terang tang tang awak tunjuk kan yang awak bagus . tapi kebagusan awak bukan sebab konon konon ketegasan awak . kebagusan awak terserlah sebab PANGKAT awak . tu lah orang kata , baik kita ada pangkat sebab pangkat boleh menyebabkan kita dapat melakukan apa yang kita suka . tapi awak menggunakan pangkat awak bukan dengan cara yang betul .

orang lain pun ada pangkat macam awak . kenapa mereka boleh cool je bila berhadapan dengan situasi macam tadi ? kenapa mereka boleh tanya dengan elok tanpa menaikkan tangan . dan ada sesetengah daripada mereka , tak campur tangan pun . oke , mungkin awak boleh cakap macam tu lah kehidupan Army . tapi awak kena sedar jugak , orang yang awak pangg , dushh dan pakk tu pun manusia macam awak jugak .

cuba kalau awak bukan di pangkat sekarang . maksud nya , awak di tempat dia yang awak seseronok hati je belasah tu . mesti awak pun bengang kan ? tapi nak buat macam mana , pangkat mengatasi segalanya . tak kira lah awak ni pendek ke , kecik ke , sama besar dengan orang yang awak belasah tu ke , tapi bila ada pangkat , apa pun boleh .

tapi saya pelik , kenapa awak seorang je yang beria sangat dok belasah orang tu ? ada kaitan dengan peribadi ke ? ha , tu awak je yang boleh jawab . tapi kalau betul lah ada kaitan dengan peribadi , lebih baik awak betul kan niat awak . awak boleh berhadapan dengan dia waktu lepas pejabat bukan pada waktu urusan pejabat .

entah lah . saya harap awak dapat faham apa yang saya cakap . saya bukan membela dia tapi cara awak tu macam tak kena je . pangkat yang sama dengan awak , tak touch dia pun . kenapa awak touch dia lebih lebih ? apa pun , maaf kalau masuk campur urusan awak .

F.M  , kesian awok . mulut pecah ye ? tak dapat makan kan . takpe takpe . nanti pecah kan hidung dia pulak . biar dia tak boleh hidu . haha .

S.Z  , saya suka tindakan awak . awak bertanya dengan cara yang betul . awak memang calon yang sesuai . yuhuu 

N.N , sikap awak lagi saya suka . jenis yang tak ambil peduli . oke lah , awak pun termasuk dalam calon . 



information
-calon bukan untuk saya . semestinya untuk along saya . haha .




p/s : bukan niat mencampuri urusan awak , S.P . tapi cara awak tu buat saya rasa TAK adil !
fullstop .



No comments:

Post a Comment