hey ,

kehidupan ini kalau tak ada masalah memang tak sah kan .macam tue jugak lar dengan diri ini .macam2 masalah yang timbul .tapi sekarang dah tak de sape nak dengar atau share masalah dengan aku.sebab ?dah tak skola lagi .bile time skola 24 jam kiteorg akan bersama .sekarang ?dah tak ade lagi .kalau dulu ade lar bachin ,ashikim ,syida and else .tapi sekarang ?semua tue dah ta de .sekarang ny kene telan masalah sorg2 .tapi ade lar sorg yg suke dengar masalah aku selain bachin dan ashikim .semestinya TASH !tapi aku ta bley telampau selalu begntung nk becrite dgan dye .dye busy !norzie azureen ,mama ajar jangan kacau orang yang BUSY !yea ma .angah paham .tue sbab sekarang aku ta nak telampau text dye .aku nak dye amik rest dye ,amik time tok study dan ape2 yg ptot lar .lagipown ,aku BUKAN couple dye !hee ^^, .ape2 pown ,thanx pada semua yg penah dengar cerita saya !

orangorang yang selalu dengar masalah saya ;

FATIN FARHAN NOOR RAMLI 

NURUL ASHIKIM ISMAIL

and last but not least ,

NURUL NATASHA MOHD NAJIB 

thanx korang !
<3 u more than more !


ashikim ; aku dengan 'dia' ,just a friend oke !*sambil mata kenyitkenyit menafikan .
hahahahhaha :)

No comments:

Post a Comment